Walhalla Nieuws augustus 2022

Op dit moment staan er weer zo'n 400 kers verse studenten op het kampement om een plek te verdienen binnen de muren van Sociëteit Walhalla. Hobbelen, marmite, liederen stampen en 's nachts met z'n allen klagen in een slaapzak, we zijn er allemaal groot mee geworden. Aangezien u uw corporale strepen al hebt verdiend, is het weer ons plezier om u op de hoogte te brengen van de laatste wetenswaardigheden.

Voordat u het Walhalla Nieuws gaat lezen, nog even een belangrijke mededeling. Morgen, vrijdag 26 augustus, bent u van harte welkom op de oud-ledenborrel op sociëteit Walhalla (vanaf 19.30) om de nieuwe lichting te aanschouwen en met elkaar te mijmeren dat het vroeger allemaal beter was. Voorafgaand is de Algemene Ledenvergadering van Vereniging Walhalla. Deze start om 17.30 met een welkomstdrankje op het terras. U kunt zich hiervoor aanmelden via deze link. Op de website staan de stukken voor de vergadering gepubliceerd hier te downloaden.

Deze maand in het Walhalla Nieuws: Lees hier verder

Hier link naar Interview met Joan van Vollenhoven (RSC 1984) waarvan link ontbrak: https://www.verenigingwalhalla.nl/walhalla-nieuws/interviews-artikelen/interviews-artikelen/joan-van-vollenhoven-rsc-1984