Lidmaatschap

Na vijf jaar lidmaatschap van R.S.C./R.V.S.V., word je als zesdejaars 'oud-lid' en daarmee opgenomen in de door Vereniging Walhalla beheerde Oud-ledenadministratie.

Als 'oud-lid' word je automatisch lid van Vereniging Walhalla. Jaarcontributie in het eerste jaar is gratis. Vervolgens bedraagt de jaarcontributie tien jaar lang €10,00. Daarna is dit €50,00 per jaar. Je hebt hiermee de mogelijkheid om inhoud te geven aan het credo: 'Studeren doe je even. Lid ben je voor het leven'.

Als betalend oud-lid heb je toegang tot de online oud-leden almanak, recht op een genummerde en geregistreerde das, voorrang op bepaalde evenementen en krijg je korting op de toegang van diverse activiteiten.

Voor vragen over lidmaatschap - ledenadministratie: ledenadministratie@verenigingwalhalla.nl

Jouw lidmaatschap van Vereniging Walhalla maakt het mogelijk om structureel de positie en continuïteit van het R.S.C./R.V.S.V. te ondersteunen. Als lid van Vereniging Walhalla laat je je betrokkenheid zien en gun je de jonge generatie een mooie tijd.