Problemen met inloggen?

Probleem 1: “Ik probeer in te loggen, maar dit lukt niet”

Om in te kunnen loggen moet eerst je account geactiveerd zijn. Hiervoor heb je indertijd een aparte e-mail ontvangen met een link om het account te kunnen activeren en een wachtwoord in te stellen. Mocht je zo’n e-mail niet ontvangen hebben, stuur dan een e-mail naar info@verenigingwalhalla.nl. Meld daarin je naam en je aankomstjaar, plus de tekst “account activeren”. Je ontvangt dan een e-mail met een link.

Probleem 2: “Bij inloggen verschijnt het bericht Je account is gearchiveerd en kan niet meer worden gebruikt voor deze vereniging.”

Het kan ook zijn dat je bij het inloggen het volgende bericht ziet op de website: “Je account is gearchiveerd en kan niet meer worden gebruikt voor deze vereniging.” Dit betekent dat je als niet-betalend lid in het systeem staat en dat je account is gedeactiveerd. Meld je in dit geval aan als betalend oud-lid:  https://www.verenigingwalhalla.nl/vereniging-walhalla/lidmaatschap/word-ook-betalend-lid. Nadat je aanvraag is verwerkt en de factuur is betaald, ontvang je een e-mail met een link om het account te kunnen activeren.

Mocht echter een bericht verschijnen “gebruiker niet gevonden”, dan betekent dit dat het e-mailadres niet bekend is bij Vereniging Walhalla. Stuur in dat geval een e-mail naar info@verenigingwalhalla.nl. Meld daarin je naam en aankomstjaar, plus de tekst “opvragen e-mailadres”. Je krijgt hierover bericht terug.

Probleem 3: “Ik had onlangs mijn account wel geactiveerd, maar ben mijn wachtwoord kwijt”

Ga naar https://www.verenigingwalhalla.nl/password/forgot en voer daar je e-mailadres in. Dan ontvang je per e-mail een bericht met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Probleem 4: “Wat ik ook doe en probeer, het lukt allemaal maar niet”
Stuur een e-mail naar info@verenigingwalhalla.nl en leg je probleem voor. Of bel  het secretariaat van Vereniging Walhalla via 06 17 48 79 63