Sport & Cultuurkringen

Een Sport & Cultuurkring is een verbond van oud-leden die regelmatig bijeenkomen op basis van gemeenschappelijke interesses of verbondenheid op basis van sport of cultuur.

Als betalend oud-lid van Vereniging Walhalla zie je aan de linkerkant van deze pagina een link naar een overzicht van alle Sport & Cultuurkringen. Als je ingelogd bent, kun je je aanmelden bij de Sport & Cultuurkring van jouw keuze. Het is mogelijk om aan meerdere Sport & Cultuurkringen deel te nemen. Een kring kan een toegangsbeleid hebben en een jaarlijkse bijdrage vragen.

Aan de rechterkant van deze pagina staan alle activiteiten van de Sport & Cultuurkringen in een overzichtelijke agenda.

Ben je geen betalend oud-lid en wil je deelnemen aan een Sport & Cultuurkring? Meld je dan hier aan als betalend oud-lid.

Kan ik zelf een nieuwe Sport & Cultuurkring oprichten?

Vereniging Walhalla stimuleert de oprichting van nieuwe kringen in binnen- en buitenland. Vereniging Walhalla ondersteunt oud-leden die hiertoe initiatief nemen actief. Onze Commissarissen Hermeskringen (hermeskringen@verenigingwalhalla.nl) helpen hier graag bij.

Activiteiten Sport & Cultuurkringen

jun