Ook een bericht plaatsen?

Om alle oud-leden uit de verschillende generaties optimaal te kunnen bereiken, gebruiken we diverse media. Allereerst is er het maandelijkse Walhalla Nieuws, een digitale nieuwsbrief die per e-mail wordt verzonden naar 10.000 oud-leden. Berichten met een zakelijk karakter worden op LinkedIn gepubliceerd. Op dat medium hebben we een groep waarvoor meer dan 4.000 oud-leden zich hebben aangemeld. Via Instagram worden veel historische foto’s met een gedeeld met een kort verhaaltje erbij. Op deze website staan interviews met oud-leden met een bijzonder verhaal. Via Whatsapp en e-mail wordt contact onderhouden met de coördinatoren die evenementen organiseren.

Maandelijks verschijnt het Walhalla Nieuws. Een digitale nieuwsbrief vol met nieuws over en van oud-leden van het R.S.C./R.V.S.V. In de rubriek “Oud-leden in het Nieuws” staat een overzicht van hen die in het nieuws zijn geweest of een bijzondere carrièrestap hebben gezet. Met grote regelmaat worden leden en belangrijke stakeholders geïnterviewd. Hiervan wordt een kort verslag opgenomen in het Walhalla Nieuws en het hele interview is terug te lezen op deze website.

Oud-leden die een boek hebben geschreven of waarover een boek is geschreven, plaatsen we in de rubriek “Boeken van of over leden”. Apart vermelden we personen die recent gepromoveerd zijn in de rubriek “Promovendi”. In de rubriek “Foto’s van toen” tonen we het historisch beeldmateriaal uit het archief van het R.S.C./R.V.S.V. museum. In de rubriek “in onze gedachten” staan we stil bij hen die ons onlangs zijn ontvallen.

Heb je een verhaal te vertellen of wil je het redactieteam komen versterken? Laat het ons weten. De redactie is bereikbaar via redactieteam@verenigingwalhalla.nl.