Word ook betalend lid

Word ook betalend lid van Vereniging Walhalla

Als betalend oud-lid heb je toegang tot de online oud-leden almanak, voorrang op bepaalde evenementen en krijg je korting op de toegang van diverse activiteiten.

Oud-lid word je na je vijfde jaar lidmaatschap van het R.S.C./R.V.S.V. Jaarcontributie is gratis in het eerste jaar dat je oud-lid wordt. Vervolgens bedraagt de jaarcontributie tien jaar lang € 10,-. Daarna is dit € 50,- per jaar. Dus voor een overzichtelijk bedrag per jaar heb je de mogelijkheid om inhoud te geven aan het credo “Studeren doe je even. Lid ben je voor het leven”.

Jouw lidmaatschap van Vereniging Walhalla maakt het mogelijk om structureel de positie en continuïteit van het R.S.C./R.V.S.V. te ondersteunen. Als lid van Vereniging Walhalla laat je je betrokkenheid zien en gun je de jonge generatie een mooie tijd.