Hermeskringen

Een Hermeskring is een verbond van oud-leden die regelmatig bijeenkomen op basis van woon- of werkplaats.

Als betalend oud-lid van Vereniging Walhalla zie je aan de linkerkant van deze pagina een link naar een overzicht van alle Hermeskringen. Als je ingelogd bent, kun je je aanmelden bij de Hermeskring in de buurt van jouw woon- of werkplaats of andere plaats naar keuze. Het is mogelijk om aan meerdere Hermeskringen deel te nemen. Een kring kan een toegangsbeleid hebben en een jaarlijkse bijdrage vragen.

Aan de rechterkant van deze pagina staan alle activiteiten van de Hermeskringen in een overzichtelijke agenda.

Ben je geen betalend oud-lid en wil je deelnemen aan een Hermeskring? Meld je dan hier aan als betalend oud-lid.

Kan ik zelf een nieuwe Hermeskring oprichten?

Vereniging Walhalla stimuleert de oprichting van nieuwe kringen in binnen- en buitenland. Vereniging Walhalla ondersteunt oud-leden die hiertoe initiatief nemen actief. Onze Commissarissen Hermeskringen (hermeskringen@verenigingwalhalla.nl) helpen hier graag bij.

Activiteiten Hermeskringen

apr