Activiteiten Vereniging Walhalla

Centraal wordt door Vereniging Walhalla een aantal traditionele bijeenkomsten georganiseerd. Zo wordt rond 11 december het Corpsdiner georganiseerd waar diverse sprekers hun kijk op de wereld geven en waar de Walhalla Scriptieprijs wordt uitgereikt aan een pas-afgestudeerd oud-lid met de beste afstudeerscriptie.

In september/oktober wordt ieder jaar een Welkom terug in Walhallafeest georganiseerd voor hen die onlangs oud-lid worden. Een mooie afsluiting van de studententijd en een warm welkom in het oud-leden netwerk van Vereniging Walhalla.

Ieder jaar worden er twee grote Decennia Feesten georganiseerd. Tien opvolgende jaren treffen elkaar op een spetterend feest op Sociëteit Walhalla waar men tot in de kleine uurtjes herinneringen kan ophalen onder het genot van livemuziek van de Hermes House Band of een spraakmakende DJ.

In het voorjaar is er voor alle oud-leden met vijftig of meer corpsjaren een 50+ Diner. Een bijzonder samenzijn voor de oudere generaties oud-leden die in een mooi aangeklede zaal een fantastische avond hebben.

De dames van de R.V.S.V. treffen elkaar ieder jaar in februari op het Diësdiner. Een ongemengd en avondvullend programma vol met sprekers, optredens en anekdotes.

Ieder vijf jaar is het groot feest. Op de Oud-leden Lustrumdag wordt een dagvullend programma georganiseerd die ’s ochtends start op sociëteit Walhalla. In een imposante optocht door Kralingen lopen alle aanwezigen naar de Erasmus Universiteit alwaar de opening van de Oud-leden Lustrumdag luister wordt bijgezet. Vervolgens start in de middag op het lustrumterrein een groot feest waar meer dan 2.000 personen elkaar treffen. Na het diner knalt het dak er af met spetterende optredens van de Hermes House Band en vele andere artiesten. Een feest om niet te missen.

Houd je mailbox in de gaten of kijk regelmatig op deze site waar alle activiteiten gepubliceerd worden. Bij de meeste evenementen is na inlog zichtbaar wie zich hebben aangemeld zodat je weet wie er allemaal komen.

Aan de rechterkant van deze pagina staan alle activiteiten van vereniging Walhalla in een overzichtelijke agenda.

Activiteiten Vereniging Walhalla

Lustrum Oud-Ledendag - zaterdag 11 mei 2024
  • Vereniging Walhalla
  • Lustrumterrein aan de Onderzeebootloods, RDM-straat 1, 3089 JS, Rotterdam