Disputen

Regelmatig organiseert een dispuut een activiteit met haar oud-leden. Activiteiten kunnen op deze website gepubliceerd worden. Vereniging Walhalla houdt nauwkeurig bij wie in welke dispuut heeft gezeten. Hierdoor kunnen we deze activiteiten optimaal ondersteunen. Zo kunnen we met één druk op de knop alle dispuutsleden een email sturen en uitnodigen voor een activiteit. Laat het ons weten via hermeskringen@verenigingwalhalla.nl of we je kunnen helpen met het organiseren van een activiteit.

Als betalend oud-lid van Vereniging Walhalla zie je aan de linkerkant van deze pagina een link naar een overzicht van alle disputen. Als je ingelogd bent, kun je je aanmelden bij jouw diuspuut.

Ben je geen betalend oud-lid? Meld je dan hier aan als betalend oud-lid.

Aan de rechterkant van deze pagina staan alle activiteiten van de disputen in een overzichtelijke agenda.

Vereniging Walhalla ondersteunt actief disputen die bijeenkomsten willen organiseren. Onze Commissarissen Hermeskringen (hermeskringen@verenigingwalhalla.nl) helpen hier graag bij.

Activiteiten Disputen

Geen aanstaande evenementen