ALV Vereniging Walhalla

Societeit Walhalla, Robert Baeldestraat 55, 3061 TH Rotterdam

ALV Vereniging Walhalla

Convocatie algemene ledenvergadering 2022 Vereniging Walhalla

Het zijn roerige tijden. Maatschappelijk en economisch rollen we van de ene crisis naar de andere. De wereld is in hoog tempo aan het veranderen en veel zaken staan ter discussie, al dan niet aangejaagd door gedrag dat niet meer past in deze tijd. Gelukkig blijven bepaalde tradities bestaan en die na een periode van corona weer in ere worden hersteld. Op vrijdag 26 augustus 2022 is de traditionele Algemene Ledenvergadering van Vereniging Walhalla op de laatste dag van de ontgroening. We nodigen je bij deze van harte uit want Vereniging Walhalla heeft een ongekende groei doorgemaakt ondanks dat vele bijeenkomsten de afgelopen jaren niet zijn doorgegaan.

Vanaf 17.30 uur biedt het bestuur van Vereniging Walhalla een drankje aan op het terras met aansluitend om 18.15 uur de ALV (hier aanmelden voor de ALV). Na afloop van de ALV start om 19.30 de oud-ledenborrel (zie apart verzonden bericht) en bestaat de mogelijkheid om met maximaal 50 oud-leden gezamenlijk om 20.00 uur te dineren voor een zeer gereduceerd tarief van € 20,-. Wij hopen dat velen van jullie gebruik willen maken van deze mogelijkheid. Wie het eerst komt, die het eerst maalt (hier aanmelden voor het diner).

Het programma voor vrijdag 26 augustus:

17.30 uur        Ontvangst met drankje op het terras van Sociëteit Walhalla
18.15 uur        Start Algemene Ledenvergadering van Vereniging Walhalla (hier aanmelden)
19.30 uur        Start oud-ledenborrel RSC/RVSV (zie apart verzonden bericht)
20.00 uur        Diner (hier aanmelden)
21.15 uur        Binnenkomst aspirant-leden RSC/RVSV
22.30 uur        Vertrek aspirant-leden RSC/RVSV

De agenda van de Algemene Ledenvergadering van Vereniging Walhalla:

1. Opening, Welkom en Vaststelling agenda
  2. Mededelingen/ ingekomen stukken
  3. Notulen van de ALV van 1 oktober 2021 (bekijk hier, na inlog)
  4. Jaarverslag en jaarrekening, verslag en commissie van Kasonderzoek (bekijk hier, na inlog)
  5. Begroting (zie jaarverslag)
  6. Update S.R.S.S., Joost Gransberg (1991)
  7. Update R.S.C./R.V.S.V. museum Daniel Sikkens (1975)
  8. Décharge huidige bestuurders voor het boekjaar eindigend 30 juni 2022
  9. Bestuurswisseling (zie jaarverslag)
  10. Update Hermeskringen
  11. Update & komende activiteiten Vereniging Walhalla
  12. Update R.S.C./R.V.S.V.: Rosa Jelsma, president VIe senaat van R.S.C./R.V.S.V. licht het reilen en zeilen van de vereniging toe
  13. Rondvraag
  14. Sluiting

De vergadering wordt gehouden op Sociëteit Walhalla, Robert Baeldestraat 55, 3061TH te Rotterdam. Het spreekt voor zich dat je niet komt als je klachten hebt die kunnen wijzen op een besmetting met het coronavirus.

Tot 26 augustus 2022, wij kijken er naar uit.

Namens het bestuur van Vereniging Walhalla,

Joost Buck (2008), voorzitter
Meike Borrie (2002), vicevoorzitter

Deelnemers