Wisselingen Bestuur Walhalla Golf Society

Door Peter de Jong (1981), Voorzitter Walhalla Golf Society

Graag willen we hierbij Els Triesscheijn (1970) en Gabrielle Reijnen (1986) bedanken om als eerste dames deel uit te maken van het gemengde Walhalla Golf Society bestuur. De eerste stappen zijn dankzij jullie gezet om de balans man/vrouw binnen het actieve bestand van golfende oud-leden te verbeteren.

Esther Hamann (1990) en Annelien Oosterbaan (2001) zijn bereid gevonden zich in te zetten om het aantal vrouwelijke oud-leden te doen toenemen en de deelname van dames aan door WGS (mede-)georganiseerde golftoernooien te stimuleren.

Aanmelden Oud-leden: Leden van Vereniging Walhalla (reünisten van R.S.C./R.V.S.V.) kunnen zich aanmelden voor de Walhalla Golf Society (WGS). Deelname aan door WGS (mede-) georganiseerde golftoernooien staat uitsluitend open voor betalende leden van de Vereniging Walhalla.

Wil je je aanmelden?

Informatie kan worden aangevraagd bij Annelien Oosterbaan of Daniel Sikkens