Activiteiten en Welkom Terug in Walhalla

Walhalla Activiteiten 2023/2024

Door Folker Pieterse (1990)

De aftrap was op 11 november 2023 met een geweldig Welkom terug in Walhalla-feest voor de jaren 2014-2019. Bands, entertainment en foto booth in de Schoonste der Schoone zalen. Zoals uit de foto's blijkt, was het weer een vet coole party en iedereen was enthousiast over het weerzien in Sociëteit Walhalla.

Vervolgens hebben we het traditionele Corpsdiner op zaterdag 9 december 2023 vanaf 16.00 uur. Het jaar 2024 beginnen we goed met wederom een Welkom terug in Walhalla-feest voor de jaren 2000-2013, wederom met band op zaterdag 13 janauri 2024. De maand februari begint met de viering van het RVSV-dies op 3 februari onder de bezielende leiding zoals gebruikelijk van Sonja Bruijns (1995), gevolgd door de 50+ lunch op 10 februari georganiseerd dit jaar door Bernard Noorduyn (1972) voor alle oud RSC-leden van het 50e jaar of ouder.  De activiteiten culmineren tijdens de viering van het XXIIe lustrum met als hoogtepunt de Oud-Ledendag op zaterdag 11 mei 2024 om 110 jaar RSC RVSV uitbundig te vieren.

Namens Vereniging Walhalla hoop ik jullie in groten getale te mogen begroeten in de Schoonste der Schoone zalen!