Uitnodiging Opening Nieuwe Loods Skadi op 4 november 2023

Door Karel van Cappelle (1975)

Van Skadi ontvingen we de hiernavolgende uitnodiging voor de oud leden die geroeid hebben bij A.R.S.R Skadi:

Geachte oud-leden van Skadi,

Het is met grote vreugde dat wij u uitnodigen voor een evenement dat een mijlpaal markeert in de geschiedenis van onze geliefde vereniging. In de afgelopen jaren hebben de A.R.S.R. “Skadi” en Stichting Roeiaccommodatie Skadi zich hard ingezet voor het huisvestingsproject en in mei zijn wij eindelijk begonnen met de bouw van de nieuwe loods.

Op 4 november zal een borrel in de nieuwe loods plaatsvinden om de officiële opening te vieren. Graag verwelkomen wij u om herinneringen op te halen, bij te praten met oud-ploeggenoten, dispuutsgenoten, commissiegenoten en vrienden, en om te zien hoe Skadi zich heeft ontwikkeld. Naast de onthulling van de loods zal ook de botendoop van de heer Gilsing plaatsvinden en zullen er hapjes en drankjes zijn om van te genieten. Het belooft een groots evenement te worden. Dit wilt u niet missen!

Datum: zaterdag 4 november 2023
Tijd: 14:30 uur inloop
Locatie: Noorderkanaalweg 18

We waarderen uw bijdragen en betrokkenheid bij Skadi en het huisvestingsproject door de jaren heen. Wij koesteren de positieve verwachting dat u ons zult verblijden met uw aanwezigheid op 4 november. U kunt uw aanwezigheid doorgeven via deze google forms.

Bij vragen kunt u contact opnemen via huisvesting@skadi.nl of +31640943668.

Op de Grote Godin!

N. (Nicole) Willemse
Commissaris van het Gebouw der A.R.S.R. “Skadi”