Verslag Intercorporale - 6 oktober 2022

Intercorporala IGC Amsterdam, een impresssie van de jonge generatie, huidige leden RSC RVSV van mooie diner

6 oktober 2022 vond het jaarlijkse Intercorporaal diner plaats in de Industriële Groote club in Amsterdam. Met de Oud-Ledencommissie waren wij uitgenodigd om bij dit diner aanwezig te zijn. Folker Pieterse (1990) en de rest van de organisatie hebben een leuke avond georganiseerd met heerlijk eten en gezellig gezelschap. Wij drie, Sep, Isadora en Floor zorgden wel dat de gemiddelde leeftijd, van de ongeveer 80 mensen die er waren, met 10 jaar omlaag ging. Zelf vonden we wel dat we in een soort soap beland waren. Het Io vivat werd uitbundig ingezet en de mannen riepen constant “Bravo” en de uffen “Va”. De dochter van Folker Pieterse, Femke (2019), heeft nog een mooi opera-optreden gegeven. Al met al was het een geslaagde avond waar iedereen veel gelachen heeft.