Het Walhalla Nieuws november 2022

November. Musk heeft Twitter overgenomen, de NS laat nóg minder treinen rijden, het circus in Qatar is officieel van start gegaan en Oranje heeft zijn eerste wedstrijd gewonnen. En ondanks dat de economie een even zekere indruk maakt als Matthijs de Ligt op rechts-achter en het met temperaturen onder nul steeds lastiger wordt om de gasrekening laag te houden, blijft de Walhallaredactie haar uiterste best doen om u een prachtige nieuwsbrief toe te zenden.

Deze maand hebben we weer nieuwe rubrieken, veel beeldmateriaal en tellen wij af tot de Diës Natalis van onze vereniging met het bijbehorend Corpsdiner op Sociëteit Walhalla. U kunt zich nog tot 3 december aanmelden voor het verjaardagsfuifje op 9 december.

Lees hier het Walhalla Nieuws

Met Corporale Groet,