Verslag Diner Hermeskring Londen

Door Meike Borrie (2002)

Op vrijdag 13 oktober vond het traditionele Jaardiner van Hermeskring London plaats in de Reform Club. De VIIe Senaat,  XXIIe Lustrumcommissie, de Rector Magnificus van de EUR en een vertegenwoordiging van Vereniging Walhalla waren aanwezig op borrel en diner.

Meike Borrie, vicevoorzitter van het bestuur van Vereniging Walhalla sprak over de betrokkenheid van oud-leden bij Vereniging Walhalla,  over het aanhalen van de jongere generatie oud leden en bood het welkomstdrankje aan.

Gastspreker was Annelien Bredenoord (Rector Magnificus van de Erasmus Universiteit) en zij sprak over de toekomst van de Erasmus Universiteit en hoe studenten positive impact kunnen blijven maken.

Philippe Bouvy (2019), rector van de VIIe Senaat presenteerde hun beleidsplan 'Thuis' en vertelde onder meer over het creëeren van een veilige omgeving waaronder leden zich optimaal kunnen ontwikkelen en ontplooien.

Jasmijn Brants (2019), presidente van de Lustrumcommissie vertelde over hun plannen voor twee prachtige lustrum weken in mei 2024. Vanaf 10 mei tot en met 24 mei waarbij de oud leden dag op 11 mei 2024 is.

Het was wederom een prachtige avond onder leiding van Dick van den Broek (1955) en Tom Seepers (1987)