Verslag Golftoernooi Kennemerland 2 oktober 2023

Door Folker Pieterse (1990) en Karel van Cappelle (1975)

Op maandag 2 oktober kwam  de oud-leden van Hermeskring Kennemerland bijeen voor hun golftoernooi op de Kennemer Golf & Countryclub. Het werd een mooi toernooi met aansluitend de borrel en het diner.

De prijswinnaars in 2023 waren:

• Winnaar was Alexander Jacobs (1990);
  • De damesprijs ging naar Martine Hageman dames (1975 en enige deelnemster maar gaf masterclass afslaan) ;
  • Prijs voor de beste flight ging naar Jeroen Laurijssen, Hein Smit en Pieter Bosch (allen 2005);
  • De prijs voor de longest drive was voor Arnold Hardick (1967). Jasper Blom (1995) moest eerder naar huis, anders had hij gewonnen);
  • Voor Erik van der Zee (1976) was de prijs voor de neary;

Vooraf was er veel rumoer over de best hoge deelnameprijs. Uiteindelijk heeft de Kennemer water bij de wijn gedaan zodat de greenfee kon worden gesteld op € 62,50.

Dankzij de inzet van Erik van de Zee (1976) is voor volgend jaar geregeld dat op 7 oktober 2024 gespeeld kan worden voor een sterk gereduceerde green fee. Dus als u mee wilt doen, zet alvast deze datum in de agenda.