Verslag Diner Hermeskring Londen - 24 oktober 2022

Op 24 oktober 2022 vond het jaarlijkse Heerendiner van Hermeskring Londen plaats. Het was een mooie bijeenkomst en diner. Vooral omdat alle generaties oud-leden aanwezig waren en de Senaat van RSC RVSV acte de préséance gaf namens de huidige generatie leden. De voorzitter van de eerste kamer prof. dr. J.A. Bruijn(1977), Jan Anthonie, was aangetrokken als gastspreker. Jan Anthonie had een boeiend betoog over de politiek en het belang dat jonge generaties ook de politiek ingingen om hun stem te laten horen. Het was tevens een mooie gelegenheid voor Tom Seepers (1987) om Dick van de Broek (1955) te danken voor zijn inzet, in het bijzonder het jaarlijkse diner, voor Hermeskring Londen in de afgelopen 20 jaren. Als dank kreeg Dick een Hermesbeeld namens Hermeskring London.