Verslag 6e lustrum  XXIste College van Senaat en Bestuur - in 2022

Verslag 6e lustrum XXIste College van Senaat en Bestuur - in 2022

Vorige maand hebben wij, het XXIste College van Senaat en Bestuur (1991 /92) onder de leiding van Hans Peters (1987), ons 6e lustrum gevierd in Curaçao. Dertig jaar na dato, mede omdat tot voor kort een aantal leden decennia lang in het buitenland woonde en werkte, was het tijd om onze diepe band te hernieuwen en de sterke verhalen uit de kast te halen en te laten herleven. Het was prachtig om te zien dat er weinig veranderd was en we nog steeds zo goed op een lijn zaten als vroeger.

Commissaris Vereniging, Peter van den Hul (1989), die als kind jarenlang in Curaçao gewoond heeft en ook nu nog sterke banden heeft met het eiland, had een mooi programma samengesteld. Hoogtepunten van de reis waren een dagtripje naar Klein Curaçao, het duiken/snorkelen, en natuurlijk de verplichte golfdagen. Voor herhaling vatbaar!