Aankondiging Golftoernooi Hermeskring Fryslân - Lauswolt, Beetsterzwaag op donderdag 13 juni 2024

Hermeskringen
Friesland (Fryslan)
13 jun. 2024 13:00 - 21:00
Lauswolt te Beetsterzwaag.

Beste Dames en Heren, vrienden,

Het is weer zover. We gaan weer 9 holes in competitief verband met en tegen elkaar spelen. Op donderdag 13 juni aanstaande op GCC Lauswolt te Beetsterzwaag.

Peter Vermeulen is de gehele maand juni op vakantie en hij heeft mij verzocht deze editie alleen te regelen.

Ik stel me voor dat we rond 13 uur verzamelen in het clubhuis en daar een kleinigheid tot ons nemen danwel een stokbroodje voor in de baan bestellen. Ik ga vooralsnog uit van circa 15 spelende dames en heren. We starten vanaf 14 uur precies op hole 1. Er staan in principe 5 flights gereserveerd die in 3-ballen starten vanaf dus 14 tot 14,30 uur.  Zijn we rond de borrel weer terug in het clubhuis of beter nog op het terras. Diner met prijsuitreiking vanaf 18.30/45 uur.

Voor nu is het belangrijk dat jullie je aanmelden zodat ik de horeca kan verwittigen. Graag aangeven of je meespeelt, welke handicap of dat je komt vanaf de borrel zoals onze roerganger Michiel en zijn secondant Arjen.

Aanmelden kan bij pim@baljet.eu. Ik hoop op een snelle en positieve reactie van jullie zijde.

Sportieve groet,

Pim Baljet