Curaçao kwam bijeen op 5 april 2024

Vrijdag 5 april jl was het weer zover. De Hermeskring Curaçao kwam bij elkaar bij één van de nieuwste aanwinsten van het eiland de recent opgeleverde “Swinging Old Lady Brewery”, vernoemd naar de bijnaam van de iconische drijvende Emmabrug.
Na een privérondleiding in deze bijzonder stadsbrouwerij in het hartje van historisch Willemstad, was het natuurlijk tijd om flink te proeven. Een gemêleerd gezelschap van jong en oud en van de RVSV en het RSC hebben zich op het terras, uitkijkend over de Annabaai en de Handelskade, uitstekend laten verzorgen.
Dominant agendapunt was natuurlijk de normen en waarden en hoe vroeger alles beter was.Het ‘in mijn tijd’ deed het als vanouds weer bijzonder goed. Maar ook aanwezigheid bij het lustrum en in het bijzonder de Oud-Leden dag kwam aan bod, waarbij we in alle geval kunnen zeggen dat Curaçao voor een goede vertegenwoordiging zal zorgen.
Het is toch altijd bijzonder die verbinding en kameraadschap, die zo kenmerkend voor ons studentenleven was, telkens weer te ervaren, en deze ook 10.000 km verderop onder de ondergaande tropenzon te beleven.
De volgende borrel zal gehouden worden op vrijdag 4 Oktober 2024. Ook Oud-Leden op bezoek op het eiland zijn natuurlijk van harte welkom.

Voor details neem gerust contact op met Pieter Spuijbroek:

P.spuijbroek@coach-caribbean.com