Oud-ledenavond vrijdag 26 augustus 2022

26 aug. 2022 19:30 - 23:00
Societeit Walhalla, Robert Baeldestraat 55, 3061 TH Rotterdam

Oud-ledenavond vrijdag 26 augustus 2022

Na twee jaar van aangepaste kennismakingstijden, zal de Introductieperiode dit jaar weer zoals vanouds plaatsvinden. Tijdens de Binnenweek wordt een Oud-ledenavond (voorheen commissie-avond) georganiseerd op Sociëteit Walhalla, op dezelfde avond als de Algemene Ledenvergadering van Vereniging Walhalla. Voor de ALV van Vereniging Walhalla ontvangt u nog een apart bericht.

De ontmoeting met de Oud-leden zijn een belangrijk onderdeel van de Introductieperiode. Op vrijdag 26 augustus vanaf 19:30 uur bent u welkom om te komen borrelen in de Grote Zaal op de Robert Baeldestraat 55. Wij verzoeken u het pand te betreden via het terras. Aan de deur zijn prepaid passen te koop. De aspirant-leden komen rond 21:00 uur de zaal in.

Sinds een aantal jaar staat de cultuurverandering hoog op de agenda. Het creëren van een veilige omgeving tijdens de groentijd is daar een zeer belangrijk onderdeel van. Wij vertrouwen erop dat u begrijpt dat elke vorm van fysiek contact met aspirant-leden niet is toegestaan. Dit geldt ook voor een vriendelijke handdruk of een schouderklop. Wanneer u zich hier niet aan houdt, zult u helaas het pand moeten verlaten en zullen mogelijk verdere sancties volgen.

De waarde van de avond ligt bij de oud-leden die hun ervaring delen met de aspirant-leden door te vertellen over uw tijd bij het Corps, de vaak al decennia gekoesterde vriendschappen en uw lidmaatschap bij Vereniging Walhalla.

Wij verwachten een prachtige avond en kijken uit om u allen te ontvangen in ons aller Sociëteit Walhalla.

Namens de VIe Commissie van Bijstand,

Tekenen wij,