Hermeskring ’t Gooi & Vechtstreek lustrum 1998-2023

't Gooi
19 jun. 2023 18:00 - 22:30
't Bonte Paard te Laren

De Hermeskring ’t Gooi bestaat 25 jaar! Gestart als Borrelkring ’t Gooi in Bussum in het restaurant  Archibald Schimmelpenninck voor de eerste bijeenkomst met een select gezelschap tot vandaag de dag in het Bonte Paard te Laren inclusief het jaarlijks terugkerende golftoernooi (met eerste lustrum dit jaar) en de tweemaandelijkse Centurion lunch.

Hoe dit te vieren? Tja, na genoten te hebben van ons onderwijs en lidmaatschap in Rotterdam, spelen voor de meeste oud-leden steeds weer impactvolle zaken als familie en gezondheid met werk, geld en het klimaat een belangrijke rol in ons dagelijkse leven. Langs deze thema’s vieren we ons lustrum met een aantal sprekers-oud-leden op de bühne.

Daarvoor hebben we voor en met jullie tot het einde van dit jaar een drietal avonden georganiseerd met boeiende verhalen over het Job - Market Dilemma met een oud-consultant van Egon Zehnder en docent aan de UvA, over nieuwe ontwikkelingen in de wereld van geld met de MD Nederland van Mastercard en het klimaat en duurzaam vliegen met de President Europe van Airbus.

We trappen af met de eerste avond op 19 juni 2023, net zoals 25 jaar geleden in 1998, om 18:00. Daarvoor verzamelen we in Café ‘t Bonte Paard, vanwaar we rond 18:45 uur een korte wandeling naar een verrassende andere locatie maken voor de Opening van ons Lustrum, bubbels en de eerste bühne over ons Job - Market Dilemma. Rond 20:00 uur gaan we weer terug naar ‘t Bonte Paard voor verdere borrel en eten.

Bijdrage aan de pot is 30 euro af te dragen op 19 juni.

KOMT ALLEN! : Alle oud leden van RSC en RVSV woonachtig in 't Gooi en Vechtstreek zijn van harte welkom op 19 juni. Je kunt inlopen, liefst even vooraf aanmelden bij Jan@vanHolten.com

Volgende thema-avonden zijn op: 18 september 2023 en 20 november 2023. Zet deze data alvast in je agenda.