RVSV Diësdiner

Sociëteit Walhalla, Robert Baeldestraat 55, 3061 TH Rotterdam

RVSV Diësdiner

Mijne dames, Oud-leden van de R.V.S.V.,

We hebben er twee jaar op moeten wachten, maar 11 juni is het dan eindelijk weer zover: het diesdiner! Samen met jullie kunnen wij eindelijk weer het glas heffen of de 105e en 106e dies van de RVSV.

Wat hebben we het groen/paars waanzinnig gemist. Daarom zijn dit de thema kleuren van de avond. Leef je uit, graaf in de kast, leen, mix en match met club-, huis en commissie genoten; het kan niet gek genoeg!

Op Sociëteit Walhalla beginnen wij op deze ongemengde avond om 17:30 uur met een borrel met happen op het terras bij mooi weer. Daarna gaan we rond 19.30 uur aan tafel voor een heerlijk 4 gangen diner. Alle bier, water, fris en wijn zijn de gehele avond inclusief.

Tijdens het Dies Diner zijn alle jaren welkom voor een avond waar veel wordt gelachen, herinneringen opgehaald en sterke verhalen worden gedeeld. En de Commissie Brallade wordt gezongen.

De reguliere ticketprijs is € 65,- euro voor de jaren 2005 en ouder. Om het ook voor de jongerejaars oud-leden aantrekkelijk te maken bij dit mooie diner aanwezig te zijn, is de prijs voor hen slechts € 45,00. Deze prijs geldt voor jaren 2006-2016. De kaartverkoop gaat vanaf heden van start, via de groene knop verwerf je een van de gewilde tickets. Vol is vol, dus wees er op tijd bij! Betalende leden van vereniging Walhalla kunnen inloggen indien hun account is geactiveerd. Geen geactiveerde accounts en niet betalende leden van vereniging Walhalla kunnen zich als gast aanmelden zonder in te loggen.

Wij kijken er naar uit. Het feest der generaties!  Stuur deze uitnodiging ook even door naar je club-, huis en commissie genoten.

Namens de vrouwelijke Senatoren en de oud-leden vereniging Walhalla,

Charlotte Cloosterman, Rosalie Westerveld, Sonja Feenstra-Bruins

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien