Corpsdiner vrijdag 9 december 2022

9 dec. 2022 18:00 - 23:00
Sociëteit Walhalla, Robert Baeldestraat 55, 3061 TH Rotterdam

Corpsdiner vrijdag 9 december 2022

Het bestuur van Vereniging Walhalla en de VIe Senaat van het Rotterdamsch Studenten Corps/Rotterdamsche Vrouwelijke Studenten Vereeniging hebben de eer en het genoegen u uit te nodigen voor het Corpsdiner op vrijdag 9 december 2022. De borrel start om 18.00 uur en het diner vangt aan om 19.30 uur. Traditiegetrouw op de Sociëteit, Robert Baeldestraat 55 te Rotterdam.

Marguerite Soeteman-Reijnen (1986) richt het woord tot u als keynote speaker en vertelt over haar inspirerende activiteiten in het Nederlandse en internationale bedrijfsleven. Marguerite is bestuursvoorzitter van Aon Holdings, en daarnaast onder andere toezichthouder bij NautaDutilh, SER-Topvrouwen, Harvard Business School en de Amerikaanse Kamer van Koophandel.  Zij vertegenwoordigde Nederland recent ook bij de G20 inzake “Women Empowerment”. Ook zet Marguerite zich in voor liefdadigheidsdoelstellingen en toezicht bij (startende) bedrijven die een maatschappelijke inwerking hebben.

Tijdens het Corpsdiner wordt tevens de jaarlijkse Vereniging Walhalla Scriptieprijs uitgereikt aan het winnende pas afgestudeerd oud-lid van het RSC/RVSV dat recent succesvol een masterscriptie heeft verdedigd en hiervoor minimaal het cijfer 7,5 heeft behaald. De Oud-Ledencommissie van RSC/RVSV zorgt voor de werving van gegadigden. De jury onder leiding van Norman Schreiner (1962) zal de komende weken druk zijn om de scripties te beoordelen op oorspronkelijkheid, leesbaarheid en maatschappelijke relevantie. Het zal er vast nog om spannen wie er gaat winnen en de prijs van € 1.500,- zal binnenslepen.

De bijdrage voor het viergangendiner - inclusief wijn en voorafgaande borrel - is voor betalende leden van Vereniging Walhalla € 70,- en voor niet-betalende leden van Vereniging Walhalla € 95,-. Voor huidige leden van het RSC/RVSV is de bijdrage € 50,-.

Tot 3 december kunt u uw toegangskaart aanschaffen via deze link of via opgave per email info@verenigingwalhalla.nl onder vermelding van naam, jaar en menukeuze vlees/vis/vega. Wees er snel bij want het aantal plaatsen is beperkt! Na 3 december ivm inkoop geen refund bij annulering.

Wij kijken ernaar uit u op vrijdag 9 december te mogen begroeten in de Schoonste der Schoone Zalen. Voor vragen kunt u de Commissaris Activiteiten, Folker Pieterse (1990), altijd een mail sturen (activiteiten@verenigingwalhalla.nl).

Met vriendelijke groet,

Joost Buck (2008), voorzitter Vereniging Walhalla
Rosa Jelsma (2018), president VIe Senaat RSC-RVSV

Deelnemers