Walhalla Open

Walhalla Golf Society
10 jun. 2024 12:30 - 20:30
Hitland Capelle aan den IJssel

Na een wat te natte en erg gezellige eerste editie van het Walhalla Goyer Golftoernooi pronkt het volgende evenement van de Walhalla Golf Society al weer op onze agenda: Het Walhalla Open. Dit is HET golftoernooi wat toegankelijk is voor zowel leden als oud leden van het RSC/RVSV.

Deze “FIER” editie van Het Walhalla Open vindt plaats op maandag 10 juni bij Golfclub Hitland te Nieuwerkerk aan den IJssel.
De wedstrijdleiding is in de trotse handen van Frank Hofsteede en Godert van Walré de Bordes. Olivier Bronk, President Sportcommissie van het RSC/RVSV, ondersteunt het bestuur van de Walhalla Golf Society als het aanspreekpunt voor de leden van het RSC/RVSV.

Het betreft net als de vorige jaren een 18 holes stableford wedstrijd inclusief een neary en longest (beiden voor dames en heren). We starten vanaf 13.00 uur.
Er is een maximum van 72 deelnemers en we streven naar een deelname van 22 studerende leden en 50 oud-leden. En naar een deelname van minimaal 20 dames!

Deelname kost € 50 voor studerende leden en € 100 voor Walhalla Golf Society-leden. Hiervoor krijg je ontvangst met koffie, green-fee, borrel met happen en 'internationaal buffet'. En een sleeve Titleist golfballen met het Walhalla Golf Society logo.

Wil jij de opvolger worden van Auke Fokkema (2020) en een jaar lang kunnen drinken uit de Walhalla Open WisselPul?
Meld je dan aan VOOR 24 mei door aanmelding en betaling via https://www.verenigingwalhalla.nl/agenda/komende-activiteiten/97938-walhalla-open/sign-up/tickets

Bij afmelding vóór 2 juni vindt restitutie van het betaalde bedrag plaats. Bij afmelding of wijziging op of na 2 juni vindt restitutie plaats afhankelijk van de met Golfbaan Hitland te maken afspraken over te betalen green fee en catering. Alle ingeschreven deelnemers ontvangen ruim van tevoren een mail met starttijden en verdere informatie.

Mocht je nog geen betalend oud-lid zijn en toch mee willen doen aan door de Walhalla Golf Society georganiseerde golf events, neem dan contact op met Godert (godertdebordes@xs4all.nl)

Tot maandag 10 juni!?

Met sportieve groet, namens het bestuur van de Walhalla Golf Society,

Esther Hamann (1990)