RVSV Diësdiner - zaterdag 3 februari 2024

Sociëteit Walhalla ,Robert Baeldestraat 55, 3061 TH Rotterdam

RVSV Diësdiner - zaterdag 3 februari 2024

Mijne dames, Oud-Leden van de R.V.S.V.,

De tijd vliegt en zaterdag 3 februari 2024 is het dan weer zover: het RVSV-diesdiner! Heel graag heffen wij met jullie samen het glas op alweer de 108e dies van de RVSV.

Dit jaar viert RSC-RVSV ook haar lustrum met de kleuren ROZE & GROEN. Daarom zijn dit de thema kleuren van de avond. Leef je uit, graaf in de kast, leen, mix en match met club-, huis en commissie genoten; het kan niet gek genoeg!

Op Sociëteit Walhalla beginnen wij op deze ongemengde avond om 17:30 uur met een borrel met happen. Daarna gaan we rond 19.00 uur aan tafel voor een amuse met daaropvolgend een heerlijk 3 gangen diner. Alle bier, water, fris en wijn zijn tijdens het diner inclusief.

Tijdens het Diesdiner zijn alle jaren van harte welkom! Het wordt een avond waarop veel wordt gelachen, herinneringen worden opgehaald en sterke verhalen verteld. En natuurlijk wordt de Commissie Brallade gezongen.

De reguliere ticketprijs heeft dit jaar vanwege het lustrum RSC-RVSV een eenmalig symbolisch bedrag van slechts €19,16 voor betalende Walhallaleden om hen te bedanken voor hun trouwe lidmaatschap en betrokkenheid bij het RSC-RVSV en Vereniging Walhalla. Niet oud-leden betalen het reguliere tarief van €69,16 euro. Dit is inclusief één jaar lidmaatschap van vereniging Walhalla. En om het ook voor alle jongerejaars (niet-) oud-leden aantrekkelijk te maken om bij dit mooie diner aanwezig te zijn, is de prijs voor hen ook slechts €19,16. Deze prijs geldt voor de jaren 2008-2019.

Daarnaast bieden we je de gelegenheid om een extra bedrag te doneren voor het duurzaamheidstraject van RSC-RVSV voor nieuwe duurzame ramen (83 in totaal) op de Sociëteit.

Ter toelichting: de Senaat van RSC-RVSV is tot de conclusie gekomen dat het pand gemoderniseerd moet worden om met de tijd mee te gaan. Tijdens het vorige Lustrum werd een eerste stap gezet met de installatie van zonnepanelen op het dak, en deze duurzame inspanning zetten ze nu voort. Je donatie zal fysiek zichtbaar worden gemaakt op een sponsorbord in de sociëteit, wat daar een permanent mooi plekje krijgt.

Wat houdt dit in? Dit jaar zullen alle 83 ramen van Sociëteit Walhalla voorzien worden van hypermodern en duurzaam twee- of driedubbel HR+++ glas, waardoor het pand duurzamer wordt en beter is voorbereid op de toekomst. Door deze upgrade zal de jaarlijkse CO2--uitstoot met 7500 kg verminderen en het jaarlijkse energie- en gasverbruik verlagen, waar we super blij mee gaan zijn. Om deze verduurzaming van het pand mogelijk te maken, bieden RSC-RVSV jou de mogelijkheid aan om ruiten te adopteren voor een bedrag van 530 euro per ruit. Je kunt er ook voor kiezen om een stukje ruit te doneren.

De kaartverkoop gaat vanaf heden van start! Via deze link verwerf je een van de gewilde tickets. Let op, want VOL is VOL, dus wees er op tijd bij! Koop je kaart via deze betaalbutton.

Wij kijken er naar uit. Het feest der generaties! Graag zien we je op 3 februari!

Namens de vrouwelijke Senatoren en de oud-leden Vereniging Walhalla,

Uw feestcommissie,
Sonja Bruins

Copyright © 2023 Vereniging Walhalla, All rights reserved.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien