GOLFTOERNOOI HERMES KRING ZWOLLE EN OMMELANDEN

Hattemse Golf en Country Club

GOLFTOERNOOI HERMES KRING ZWOLLE EN OMMELANDEN

HERMES KRING  ZWOLLE EN OMMELANDEN  GOLFTOERNOOI  29 SEPTEMBER 2023

Hermes Kring Zwolle en Ommelanden nodigt de leden van de Vereniging Walhalla uit voor een golftoernooi te houden op vrijdag 29 september a.s. op de Hattemse Golf en Country Club. De wedstrijd wordt verspeeld over 9 holes Stableford in flights van 3 personen met een van tevoren vastgestelde startlijst met starttijden. Optioneel kan er 18 holes gespeeld worden. (9 holes voor de wedstrijd).

Er wordt gepeeld om de wisselbeker van Hermeskring Zwolle en Ommelanden; winnaar in 2022 was Ronald Wijma.

Belangrijkste punten van de dag:

• Maximaal 20 deelnemers (first in, first play)
  • Inschrijfgeld € 75,00 per persoon inclusief koffie en versnapering bij aankomst,  borrelplankje en 3 gangen “Sharing Dinner”  diner, green-fee 9 holes. Leden van de Hattemse betalen € 45,00
  • Meerprijs 18 holes i.p.v. 9 holes € 10,00
  • Alleen borrel en diner € 45,00 Drankjes tijdens borrel en diner individueel af te rekenen
  • Ontvangst vanaf 11.00 uur met koffie en krentenwegge
  • Eerste afslag om 12.16 uur
  • Individueel 9 holes Stableford met 24 als maximale exact handicap (deelname met hogere handicap is mogelijk, maar wordt omgezet in een exact handicap van 24)
  • Longest op hole 6, neary op hole, sneary op hole 7 (second shot nearest to the pin)
  • Na afloop borrel en prijsuitreiking en daarna diner (aanvang ca. 18.00 uur)

Aanmelding en betaling:

Aanmelding via het correspondentieadres van Oeds Bootsma,  otbootsma@gmail.com , o.v.v. naam, corpsjaar, exact hcp, aantal te spelen holes, en eventuele bijzonderheden Handicart, voorkeur flightgenoot, etc.. Niet-spelers: alleen borrel en diner. (Let op: spelen = eten.)

Betaling uiterlijk 22 september op bankrekening NL43ABNA 0846 5724 27 t.n.v. O.T.Bootsma.

Bij afmelding vóór 22 september vindt restitutie van het betaalde bedrag plaats. Bij afmelding of wijziging op of na 22 september vindt restitutie plaats afhankelijk van de met de Hattemse Golf en CC te maken afspraken over te betalen greenfee en catering.

De startlijst wordt vastgesteld door de wedstrijdleiding, waar mogelijk rekening houdend met opgegeven voorkeuren.

De startlijst wordt uiterlijk maandag 26 september rondgestuurd.

Het Bestuur van Hermes Kring Zwolle en Ommelanden kijkt uit naar uw inschrijving en komst,

Met sportieve groet, namens het Bestuur,

Oeds Bootsma