Walhalla Open

Datum en tijd
8 jun. 2023 11:00 - 21:00
Golfclub Hitland

“Jong geleerd, Oud gedaan”

Donderdag 8 Juni 2023  Golfclub Hitland

Het Walhalla Open, waarbij studerende leden van RSC/RVSV en oud-leden traditioneel de golfclubs kruisen, zal 8 juni worden gespeeld op Golfclub Hitland. Deelname staat open voor studerende leden van het RSC/RVSV en betalende oud-leden van Vereniging Walhalla.

Kosten voor deelname (inclusief borrel en diner!) is € 50 voor studerende leden en € 100 voor Walhalla Golf Society-leden. Het totaal aantal deelnemers is gemaximeerd op 72 personen:

we rekenen op een deelname van 22 studerende leden en 50 oud-leden, waarvan 20 dames.

Bij overtekening wordt een reservelijst gemaakt, schrijf je dus snel in om erbij te zijn!!

Deelnemers ontvangen een week van tevoren een startlijst met starttijden, de wedstrijd gaat over 18 holes. De winnaar krijgt eeuwige roem, mag drinken uit de Walhalla Open WisselPul

en deze een jaar in haar/zijn bezit houden. Arjen Mulder won vorig jaar.

Gaarne aandacht voor:

• Maximaal 72 deelnemers (‘first in, first play’); flights van 4 personen
  • Inschrijfgeld € 100 voor oud-leden en voor studenten € 50 per persoon (inclusief kosten tee-sluiting, green-fee, ontvangst met koffie en voor de borrel, borrelhappen en diner)
  • Aanmelden vanaf 11.00; om 11.45 uur naar de tees: afslaan vanaf 12.00 van hole 1 en 10
  • Individueel 18 holes stableford met 24 als maximale exact handicap (deelname met een hogere handicap is mogelijk, deze wordt omgezet in een exact handicap van 24).
  • Neary en longest (beiden voor dames en heren) plus een teamprijs: 3 beste stableford scores per hole
  • Na afloop borrel en prijsuitreiking op het terras
  • Er kan desgewenst gebruik worden gemaakt van douches. Dress code: Leisure
  • Wedstrijdleiding is in handen van Esther Hamann en Frank Hofsteede

Aanmelding en betaling:Aanmelden dient te geschieden vóór 1 juni door aanmelding en betaling via https://www.verenigingwalhalla.nl/agenda/komende-activiteiten/78612-walhalla-open/sign-up/invoice

Bij afmelding vóór 31 mei vindt restitutie van het betaalde bedrag plaats. Bij afmelding of wijziging op of na 31 mei vindt restitutie plaats afhankelijk van de met Golfbaan Hitland te maken afspraken over te betalen green fee en catering. De startlijst zal uiterlijk 5 juni worden rondgestuurd.

Eventueel geïnteresseerde sponsors kunnen zich aanmelden bij Frank Hofsteede prive@dbdm.nl of Esther Hamann estherhamann@gmail.com

Het belooft een gezellige, spannende en lange dag te worden met een mooie mix van oud-leden en studerende leden. Dat de besten mogen winnen, maar vooral dat we samen veel plezier hebben.

Met sportieve groet, het bestuur van de Walhalla Golf Society,

Daniël Sikkens (1975)
Peter de Jong (1981)
Frank Hofsteede (1984)