RSC 50+ Lunch (in Corpsjaren, dus 1972 en ouder)

Over dit evenement

Categorie
Vereniging Walhalla
Activiteiten Commissie
Datum en tijd
15 apr. 2023 12:00 - 17:00
Sociëteit Walhalla, Robert Baeldestraat 55, 3061 TH Rotterdam

RSC 50+ Lunch (in Corpsjaren, dus 1972 en ouder)

Heren,

Op 15 april zal de 50+ lunch plaatsvinden op  de sociëteit op de Robert Baeldestraat 55 in Rotterdam. Dit is voor 51e jaars en ouder van het RSC. Jaar 1972 is dus voor het eerst welkom.

Dit jaar wordt het voor de verandering een lunch. En wel om ook degenen uit verre oorden de kans te geven om nog in alle rust naar huis terug te keren. Een lunch die ongetwijfeld in dezelfde goede sfeer zal plaatsvinden als het diner in eerdere jaren: prettig gedekte tafels in de grote zaal, goed eten en heel behoorlijke wijn. En in elk geval vol met goede gesprekken met oude bekenden.

We hebben Paul Arlman (1964) oud voorzitter van Nederlandse chapter van Transparency  International bereid gevonden een voordracht te geven onder de titel "corruptie; olie van de economie of strafbaar schadelijk gedrag ?"

Daarnaast zal de President van RSC-RVSV ons kort op de hoogte brengen van het wel en wee van de vereniging.

Het mag dan wel een lunch zijn maar het menu is dat van een diner (vier gangen vanzelfsprekend met een wijn arrangement), zodat alleen het tijdstip anders zal zijn!

Datum: 15 april 2023
Uiterste inschrijfdatum: 6 april 2023
Locatie: Robert Baeldestraat 55 Rotterdam
Aanvang en inloop: 12.00
Aanvang lunch: 12.30

Toegangsprijs betalende leden Vereniging Walhalla (VW): € 67,50
Toegangsprijs niet betalende leden Vereniging Walhalla: € 75,-

Menu: vlees (standaard), vis of vegetarisch

Je kan je via deze link aanmelden voor de 50+ lunch.

Als iets niet lukt hoor ik dat graag op pietertenbosch@yahoo.com of activiteiten@verenigingwalhalla.nl.  Spreek af met jaarclub- huis of andere genoten. Laten we er weer een memorabele sessie van maken.

Met hartelijke groet

Pieter ten Bosch (1971)

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien