Walhalla Nieuws juli 2022

De Nieuwsbrief om de maand juli af te sluiten wordt dit maal verstuurd vanuit Zuid-Frankrijk. 38 Graden, een glas Picpoul de Pinet en de geur van chloor in je haar is, wat ons betreft,  alles wat je nodig hebt om de zomer goed door te komen. Om ervoor te zorgen dat u ook op de hoogte blijft van wat zich binnen onze oud-ledenvereniging afspeelt, hebben wij het belangrijkste nieuws en bijzondere wetenswaardigheden op een rij gezet.

Om te beginnen een belangrijke vooraankondiging. Op de Commissieavond (laatste dag ontgroening en Oude Poepen Avond) op vrijdag 26 augustus 2022 is traditioneel de Algemene Leden Vergadering van Vereniging Walhalla en het coördinatorenoverleg van Hermeskringen en Sport & Cultuurkringen.

Lees hier verder