Doneer een raam!

€ 530,00

Dit jaar vieren we, zoals jullie weten, in mei het 110-jarig bestaan van onze vereniging en we willen alle oud-leden daar ook graag bij betrekken! Tijdens het 22ste Lustrum van RSC/RVSV streven we ernaar onze vereniging van haar beste kant te laten zien. We hebben geconcludeerd dat het pand gemoderniseerd moet worden om met de tijd mee te gaan. Tijdens het vorige Lustrum werd de eerste stap gezet met de installatie van zonnepanelen op het dak, en deze duurzame inspanning zetten we samen met ABN AMRO nu voort. Dit jaar zullen we alle 83 ramen van Sociëteit Walhalla voorzien van hypermodern en duurzaam dubbel gelaagd HR++ glas, waardoor ons pand duurzamer wordt en beter voorbereid is op de toekomst. Door deze upgrade zal de jaarlijkse CO2-uitstoot met 7500 kg verminderen, zal er minder geluidsoverlast zijn voor de buurt en wordt het gebouw veiliger.

Om deze verduurzaming van het pand mogelijk te maken, bieden we de mogelijkheid om een van de laatste 40 ramen die Sociëteit Walhalla rijk is te adopteren voor een bedrag van 530 euro per ruit. Als jullie als college, commissie, jaarclub of huis ervoor kiezen deel te nemen, dragen jullie bij aan de verduurzaming van Sociëteit Walhalla en worden jullie vereeuwigd met naamsvermelding op de dankmuur, zowel binnen de Sociëteit zelf als op het Lustrumterrein. Om een raam te adopteren, kun je het bijgevoegde ticket betalen en vermelden voor welke structuur een raam gedoneerd wordt. Meerdere ramen adopteren is natuurlijk ook mogelijk!

De XXIIe Lustrum Commissie