Walhalla Open

WALHALLA OPEN

Vrijdag 3 Juni 2022

GOLFCLUB HITLAND

Een in het verleden gehouden toernooi wordt in ere hersteld: het Walhalla Open, met deelname van zowel oud-leden en leden van RSC/RVSV, zal 3 juni worden gespeeld op Golfclub Hitland.

Deelname staat alleen open voor betalende oud-leden van Vereniging Walhalla. Ben je dat nog niet? Stuur een mail aan Daniël Sikkens via desikkens@icloud.com voor de heren; dames graag aanmelden bij Els Triesscheijn via etriesscheijn@live.nl.Zij zorgen er snel en graag voor dat je aan het Walhalla Golf Society-bestand wordt toegevoegd.

Kosten voor deelname voor Walhalla Golf Society- leden is € 100 en voor studerende leden € 50. De genoemde bedragen zijn exclusief € 0,48 iDealkosten. Het totaal aantal deelnemers is gemaximeerd op 80 (20 flights van 4): we hopen op deelname van 40 oud-leden, 20 dames en 20 studerende leden.

Bij overtekening wordt een reservelijst gemaakt, schrijf je dus snel in om erbij te zijn!!

Deelnemers ontvangen een week van tevoren een startlijst met starttijden, de wedstrijd gaat over 18 holes.

Gaarne aandacht voor:

• Maximaal 80 deelnemers (‘first in, first play’); flights van 4 personen
  • Inschrijfgeld € 100 voor oud-leden en voor studenten € 50 per persoon (inclusief kosten tee-sluiting, green-fee, ontvangst met koffie en voor de borrel, borrelhappen en diner)
  • Aanmelden vanaf 11.30; om 12.45 uur naar de tees: shot gun om 13.00
  • Individueel 18 holes stableford met 24 als maximale exact handicap (deelname met een hogere handicap is mogelijk, maar die hogere handicap wordt omgezet in een exact handicap van 24). Overall winnaar krijgt eeuwige roem en een wisselbeker
  • Neary en longest (beiden voor dames en heren) plus een teamprijs: 3 beste stableford scores per hole
  • Na afloop borrel en prijsuitreiking op het terras
  • Er kan desgewenst gebruik worden gemaakt van douches. Dress code: leisure
  • Wedstrijdleiding is in handen van Gabriëlle Reijnen en Frank Hofsteede

Aanmelding en betaling:
 Aanmelden dient te geschieden vóór 19 mei door aanmelding en betaling via de groene knop "aanmelden" aan de linkerkant van deze pagina.

Als lid van vereniging Walhalla dient u ingelogd te zijn op de website. Studenten kunnen zich aanmelden als gast op de website en op deze manier een ticket bestellen.

Bij afmelding vóór 24 mei vindt restitutie van het betaalde bedrag plaats. Bij afmelding of wijziging op of na 24 mei vindt restitutie plaats afhankelijk van de met Golfbaan Hitland te maken afspraken over te betalen greenfee en catering. De startlijst zal uiterlijk 27 mei worden rondgestuurd.

Eventueel geïnteresseerde sponsors kunnen zich aanmelden bij Frank Hofsteede prive@dbdm.nl of Gabriëlle Reijnen gabrielle.reijnen@gmail.com

Het belooft een gezellige, spannende en lange dag te worden! Voldoende tijd om te mijmeren over het verleden, stil te staan bij het heden en van gedachten te wisselen over de langere termijn gevolgen van de Corona-pandemie en -helaas- de oorlog in Oekraïne.

Met sportieve groet, het bestuur van de Walhalla Golf Society,

Els Triesscheijn (1970)
Daniël Sikkens (1975)
Peter de Jong (1981)