HARren Borrel met diner

Almanak Redactie 2022
29 okt. 2022 17:00 - 23:00
Societeit Walhalla, Robert Baeldestraat 55, 3061 TH Rotterdam

De Heer Sikkens toonde ons tijdens een lunch in Bierhandel de Pijp de Almanak die hij samen met zijn commissiegenoten schreef in 1978. Met trots deelde hij zijn herinneringen aan zijn tijd als actief redacteur. Neem de hechte band met zijn commissiegenoten, of de memorabele dagen in het Almanak hok. Soortgelijke verhalen passeerden de revue toen wij de kans hadden een aantal van U telefonisch te spreken.

Het is bijzonder dat de geschiedenis van onze vereniging vereeuwigd is in een veelvoud van gedistingeerde boeken. Het feit dat de verhalen achter deze boeken gedeeld worden op momenten waarop generaties aan redacteuren tezamen komen, verdient echter nog meer bewondering.

Eerder ontving U een brief op Uw deurmat met daarin de officiële uitnodiging voor de HARren borrel op 29 oktober. Wij begrijpen dat er enige verwarring is ontstaan over de afkorting r.v.s.p. in de voorgaande brief. Hiermee doelden wij uiteraard op de befaamde Rotterdamsche Vereeniging van Scherpe Pennen… via deze weg willen wij echter ook een r.s.v.p. met jullie delen. Graag verzoeken we U om via onderstaande link het formulier in te vullen voor maandag 2 oktober 2022.

Aanwezigheid HARren borrel 29 oktober 2022

Gezien het feit dat de HARren borrel de uitgelezen kans is om de verhalen achter het Boek der Boeken met elkaar te delen, zouden wij het geweldig vinden om zoveel mogelijk Honorair Almanak Redacteuren bijeen te brengen op 29 oktober 2022. U bent allen van harte welkom vanaf 17:00 op sociëteit Walhalla.

Met literaire groet,

E.J. (Eva) Grandia
A.P.P.R.O.M. (Arthur) de Loë

Secretarissen van de 109e Commissie tot Redactie van de Rotterdamsche Studenten Almanak