Corpsfamilie der Vogels en Luchtmacht

2 sep. 2022 18:00 - 22:00
Societeit Walhalla, Robert Baeldestraat 55, 3061 TH Rotterdam

Mijne Heeren Vogels,

Het is alweer ruim geleden dat wij jullie hebben uitgenodigd voor de Volière borrel. Dank voor alle positieve reacties. Naast de directe aanmeldingen, ook een aantal kanttekeningen bij de kosten. We zijn ons ervan bewust dat de aangeklede borrel redelijk aan de prijs is. Helaas heeft de hedendaagse inflatie ook Blijdorp getroffen. De kosten voor de locatie, de Poort van Azië, en de kosten voor het inhuren van de verplichte cateraar bepalen voor groot deel het bedrag.

Omdat wij op deze Voliére borrel graag zoveel mogelijk Vogels willen ontvangen, hebben wij besloten de locatie te veranderen naar de bij iedereen bekende grote zaal van sociëteit Walhalla.

Het is even geleden dat er iets is georganiseerd voor Luchtmacht (zij die uitgevlogen zijn). Des te mooier om weer eens bij elkaar te komen op deze vrijdagavond, de speeltuin Walhalla. We beginnen op vrijdag 2 september om 18:00 met een borrel onder het genot van wat muzikaal vermaak. Vanaf 19:00 tot 21:00 worden een aantal gangen geserveerd. De kosten voor dit Vogel diner bedragen €55,-.

Inschrijven gaat nog steeds via de volgende link (https://forms.gle/m5ppnQfcTruihmsE7). Gelieve weer voor 2 augustus €55,- over te maken naar NL 86 BUNQ 207 1866 428 t.n.v. Stichting Avium.

Datum: 2 september
Locatie: Robert Baeldestraat 55, 3061 TH, Rotterdam

Planning:

18:00 - welkomstborrel
19:00 - 21:00 diner
21:00 - afsluitende borrel

Wij zien jullie op 2 september!

Met vriendelijke groet,

Het 101ste Consilium Avium