Boellaard Beker 2022

26 aug. 2022 09:00 - 18:00
Golfbaan Kralingen

Boellaard Beker 2022

Op vrijdag 26 augustus spelen wij op de Kralingse weer om de Boellaard Beker. Opzet van de dag zal gelijk zijn aan die van vorig jaar. Wij gaan spelen met een van tevoren vastgestelde startlijst met starttijden (voorkeur voor een flightindeling kan van tevoren kenbaar worden gemaakt). Wij spelen 18 holes aaneengesloten; bij de turn wordt een lunchpakket uitgereikt. Wij overleggen nog met de Senaat over de aanwezigheid van kandidaat-leden als caddies.

Gaarne aandacht voor:

• Maximaal 42 deelnemers (‘first in, first play’); in principe flights van drie.
  • Eerste afslag om 10.30 uur.
  • Individueel 18 holes stableford met 24 als maximale exact handicap (deelname met een hogere handicap is mogelijk, maar die hogere handicap wordt omgezet in een exact handicap van 24).
  • Neary op 3 en 12, longest op 4 en 13.
  • Teamprijs: twee beste stableford scores per hole bij flights van drie.
  • Na afloop borrel en prijsuitreiking op het terras van de Kralingse.
  • Deelname staat alleen open voor de betalende leden van de Vereniging Walhalla (m/v); nog geen betalend lid, dan snel regelen via https://www.verenigingwalhalla.nl/vereniging-walhalla/lidmaatschap/word-ook-betalend-lid

Inschrijfgeld: Inschrijfgeld (inclusief kosten tee-sluiting, greenfee, koffie, lunch, borrel, borrelhappen) per persoon:

• € 100
  • € 50 voor 10de jaars oud-leden en jonger
  • € 65 voor leden van Golfclub Kralingen

Aanmelding en betaling:
 Aanmelden dient te geschieden vóór 12 augustus

Bij afmelding vóór 22 augustus vindt restitutie van het betaalde bedrag plaats. Bij afmelding of wijziging op of na 22 augustus vindt restitutie plaats afhankelijk van de met Golfbaan Kralingen te maken afspraken over te betalen greenfee en catering. De startlijst wordt op basis van anciënniteit vastgesteld, rekening houdend met de opgegeven voorkeuren en bij geen voorkeur vindt de indeling plaats door de wedstrijdleiding. De startlijst zal uiterlijk 24 augustus worden rondgestuurd.

Het zal weer een gezellige, spannende en lange dag worden! Voldoende tijd om te mijmeren over het verleden, stil te staan bij het heden en van gedachten te wisselen over de toestand in de wereld. Daar raken wij vandaag de dag niet over uitgepraat.

Met vriendelijke groet,

bestuur Walhalla Golf Society,

Els Triesscheijn (1970)
Daniël Sikkens (1975)